اس ام اس عاشقانه و جدید 93سری هفتم
نوشته شده توسط : شبنم

درد دارد کسی تنهایت بگذارد


که به جرم با او بودن همه تنهایت گذاشتند


از طرف دوست خوبم سمیه

www.tanabedar.loxblog.com

خیانت قشنگی بود...


تهیه کننده:دوستم


کارگردان:عشقم

www.tanabedar.loxblog.com

نه چمدان داشتٰ نه روزنامهٰ و نه چترٰ


عاشقش شدم از کجا باید میدونستم مسافرست

www.tanabedar.loxblog.com

دیدی...!


اخر مرا لمس کردی...


ولی چه حیف...سنگ قبر من احساس ندارد...

www.tanabedar.loxblog.com

آرام آرام آرام...


دلم را...


تنگ تنگ تنگ کرد...


نبودنت....

www.tanabedar.loxblog.com

نیا باران زمین جای قشنگی نیست...


من از اهل زمینم...


خوب میدانم که گل در عقد پروانه است...


ولی زنبور را هم دوست دارم...

www.tanabedar.loxblog.com

در اغوش خدا گریستم تا کمی نوازشم کند...


خدا پرسید:فرزندم پس حوایت کجاست؟...


اشکهایم را پاک کردم و گفتم در اغوش ادم دیگریست...

www.tanabedar.loxblog.com

تو...


دعای قشنگ منی...


مبادا کسی از خدا بی خبر برای خودش دعایت کند...

www.tanabedar.loxblog.com

غصه مرا کشت...!


وقتی دیدم دست به سینه ایستاده ای...


من تمام راه را برای آغوشت دویده بودم...!

www.tanabedar.loxblog.com

اموختم خواستن توانستن نیست...


گاهی خواستن داغیست که تا ابد بر دل میماند...

www.tanabedar.loxblog.com

گاهی بی هوادلم هوایش میکند ...


هوای اویی که هیچ وقت هوایم را نداشت..
.
www.tanabedar.loxblog.com





:: برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه , اس ام اس دوستانه , اس ام اس رفاقت , اس ام اس جدایی , اس ام اس جدید , اس ام اس سیگار , اس ام اس ناراحتی , اس ام اس همدردی , اس ام اس 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 998
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: